tisdag 17 juli 2012

Semester

Det är lite stiltje här på bloggen. Men det är som det ska. Vi har nämligen semester nu. Man ska tydligen kunna blogga från mobilen också men det har jag inte satt mig in i än. Och ni läsare klarar er nog :). Det får bli ett sammandrag när jag kommer tillbaka. Vi ska vara både hemma och borta de här veckorna, lite av varje. Tydligen ska vädret bli bättre också och det är det väl ingen som blir ledsen för. Vi önskar er en fortsatt skön sommar med en bild som min mammas sambo tog på mig och mamma när vi hoppade ikapp på studsmattan förra veckan. Ingen ville vara sämre än den andra. Himmel, vad vi skrattade :)



1 kommentar:

  1. Ja det var riktigt roligt. Han fick med den fruktade sitt-studsen.JAG har bevis att jag har gjort den.De du Susann :))Ha en trevlig semester. Puss o Kram / Mamma

    SvaraRadera