onsdag 16 februari 2011

Välkommen hit!

Kanske skulle jag kallat det här för en hjärteblogg eftersom det är lillla Noomis hjärtfel som fått mig att starta den. Men jag tycker att det blir begränsande att göra det. Mitt liv, vårt liv är ju så mycket mer än ett (eller ja, det är ju visserligen fyra) hjärtfel. Liksom att Noomi är så mycket mer och liksom att hennes liv inte ska få begränsas så mycket av att hon råkar vara ett av de ca 1000 barn varje år som föds med hjärtfel i Sverige. Visserligen blir hon inget tennisproffs men golf ska tydligen inte vara några problem :-)

Vår familj består ju även av Wilda, 5 år och Irma, 3 år. Och där finns inga begränsningar för vilka äventyr de kan hitta på. De kommer också få plats här. Jag dricker alltid te ur en stor mugg, som rymmer mycket. Precis som mitt liv. Välkommen att följa det.

3 kommentarer:

  1. Va kul att få möjligheten till att följa dig och din familj! Blev så inspirerad så jag skaffade ett eget blogkonto!

    SvaraRadera
  2. Jätte fin blogg!kram annelie

    SvaraRadera
  3. Tack Annelie! Maries syster? :-)

    SvaraRadera