tisdag 7 augusti 2012

Första gången

I söndags gjorde jag något som jag aldrig gjort förut. En gravidfotografering. Det var himla skojigt måste jag säga. Vi traskade ut på ett stort sädesfält (hoppas inte bonden läser det här... Jag var lite skraj hela tiden att h*n skulle komma men vi höll oss faktiskt i kanten - ganska i alla fall...) där den blivande mamman glatt poserade på alla möjliga och omöjliga sätt och vis. När det visade sig att hon saknade ett par byxor hoppade jag ur mina i skydd av de långa axen och fortsatte i underbyxorna. Jag kanske skulle börja kalla mig för "den nakna fotografen"... Kanske kunde locka några kunder :-) Vi tog självklart några bilder på hela familjen också när jag ändå var där och hälsade på. Pappan och jag är kompisar sedan tio år tillbaka. Tack ska ni ha. Hoppas vi ses snart igen.


2 kommentarer: