tisdag 28 augusti 2012

Syskonfotografering

I fredags eftermiddag blev jag tillfrågad om jag kunde tänka mig att fotografera en syskonskara på tre på lördagen. Eftersom jag var ledig och har en man som ställer upp i vått och torrt så tackade jag ja. Vädrets makter var på vår sida, även om jag kunde önskat mig lite mera moln på förmiddagen. Det blev nämligen två fotosessioner eftersom det blev lite pömsigt på förmiddagen. På eftermiddagen var alla pigga igen och vi (jag skriver vi eftersom mamman jobbade minst lika hårt som jag :-) fick till slut några fina bilder på alla tre barnen tillsammans. Det kan verkligen vara en utmaning att fotografera barn men en väldigt kul sådan! Så, vill du ha dina barn/familj fotograferade, missa inte mitt fotoerbjudande som ligger kvar ett tag till, tills jag övat mig tillräckligt länge :-) Här är några smakprov från helgen. Goa ungar alltså!











2 kommentarer: