söndag 23 september 2012

Pappa 60 år

Igår fyllde min pappa 60 år. Min syster och jag hade planerat ihop en dag för honom som vi hoppades han skulle tycka om. Fokus låg på att umgås med familjen vilket vi också gjorde. Vi började med att överraska honom genom att störta in med frukost på sängen, ballonger och sång i lägenheten. Wilda, Irma, Noomi och Mr R var också med såklart. Sedan åkte vi för att mäta våra förmågor på racerbanan. Ett par vänner till pappa dök också upp och var med på GoCart. Vem som vann? Titta på fotot nedan :-D

Efter lunch och tårta bar det av till relax och äventyrsbad innan vi lagade en fantastiskt god trerättersmeny hemma. Vi var rätt möra framåt kvällningen. Jag hade åtminstone väldigt skojigt och jag tror att pappa hade det också. Tack pappa för att du finns och ställer upp för oss så fort vi behöver. Du är ovärderligt och vi älskar dig. Grattis igen!

 

YES!!! Jag slog Mr R!

1 kommentar:

  1. Pappa, svärfar och morfar23 september 2012 kl. 20:58

    Tackar och bugar för en heltrevig helg med överraskningar. Kram

    SvaraRadera