söndag 19 juni 2011

Presenter

Wilda har haft avslutning på förskolan. Fröknarna hade ordnat med en fest för alla 05:or där de käkade pizza, tittade på gamla bilder och bara umgicks. Sista kvällen med gänget. Jag ordnade med en insamling från alla barnen så att fröknarna fick sig var sin present. Biopresentcheck, tomatplanta (som jag odlat själv med ogröna fingrar - det ni) samt hemmagjort kort med fotografi inuti på alla barnen. Jag hade fått tillfället att fotografera dem tidigare samma dag eftersom jag fått den roliga uppgiften att ta gruppbild på alla avdelningar då förskolan inte beställt någon förskolefotografering ännu i år. DET var kul men svettigt.




Sedan fick jag ju present själv också. Ni som läst tidigare i bloggen vet att jag vann en tävling där första pris var 30 st skraplotter. Oj, vad vi skrapade jag och Mr R. Vi hade planer på att spara och skrapa en om dagen i en månad. Det gick väl sådär kan man säga. Det tog exakt 16 minuter sedan var det klart. Vi vann på åtta lotter. Tyvärr dök det inte upp någon miljonvinst som vi hade hoppats men totalt blev det i alla fall 240:- och det är ju inte fy skam det heller. Det räcker till 9,6 trisslotter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar