lördag 12 mars 2011

Allt är relativt

Visst har vi det tufft med stundande operationer men det finns alltid något att vara tacksam över. Just nu är jag extra tacksam över att bo i Sverige som erbjuder bästa tänkbara vård till alla. Och jag är verkligen tacksam över att inte ha förlorat allt jag äger och har på grund av en jordbävning med efterföljande tsunami. Stackars, stackars alla som är där och som dessutom är rädda för efterskalv och radioaktivt utsläpp. I skenet av det så har vi det fantastiskt bra. Tänk på det!

2 kommentarer:

  1. Tack Susann!
    Du skrev just så: Just nu är jag extra tacksam över att bo i Sverige som erbjuder bästa tänkbara vård till alla. Dessutom så finns det så många som jag älskar och älskas.
    Lennart.

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan vara bra att tänka lite extra på sina nära och kära ibland, vi tar dem så självklara.
    Är det dags för operationen snart?
    Ha en bra vecka!
    Vi har börjat planera för sommaren det blir Öland vecka 31 om ni är sugna att hänga på!
    Kram Lovisa

    SvaraRadera