onsdag 30 mars 2011

Utförsäljning

Förra veckan ringde min kompis Anna (som har bloggen Annas Lycka- kolla in den) mig och berättade att Tom Joule hade utförsäljning av sin provkollektion samt tidigare års kollektioner. Jag åkte dit på stört eftersom jag sett vilka fina fynd Anna gjort till sina tjejer några dagar tidigare då de också hade utförsäljning en kväll. Jag behövde gummistövlar till barnen och om det fanns någon fin sommarklänning till dem så kunde det väl inte skada...

Jag vet inte riktigt vad jag förväntat mig men när vi kom in i affären så finns där också massor av damkläder. Fiiina damkläder. 70% rabatt på årets provkollektion samt 100:- /plagg från tidigare kollektioner. Alla barnkläder och skor från tidigare år 50:-/styck. Det blev snabbt en stooor hög som vi provade oss igenom jag och tjejerna. Min absoluta favorit är den blåprickiga klänningen här nedan som jag ska ha på bröllop i sommar. Om fem kilo... bra att ha ett mål.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar