söndag 27 mars 2011

Utmaning

I förmiddags skulle Mr R haft hand om ljudet i kyrkan vi går till. Eftersom han behövde bygga lekstuga fick jag hoppa in i hans ställe. Jag har aldrig gjort det förut men hur svårt kan det va´!? :-) Skämt å sido så var jag ganska nervös och var där i god tid för att plocka upp sladdar och mikrofoner samt koppla in dem rätt. När jag kom hade dock kören som skulle sjunga redan fixat med allt det så det var bara för mig att ställa in nivåer när de övade. Det var riktigt roligt och jag tror det gick ganska bra. Inte så att jag har en ny karriär som ljudtekniker framför mig men ändå. Kören "In His Grace" är i alla fall grymt svängig och väldigt samsjungna. Det var nog en stor anledning att det var så lätt att få till ett bra ljud trots min ovana. Om ni har möjlighet att gå och lyssna på dem någon gång så gör det. Jag passade på att öva lite fotografering också när jag hade så bra motiv.


Vi kan nog bli kompisar...


4 kommentarer:

  1. Bra jobbat, Susann! Både ljudet och fotograferingen!

    SvaraRadera
  2. =) Nice! Vilka vitsord, tack! Kram

    SvaraRadera
  3. Hannah Vilhelmson (InHisGrace)30 mars 2011 kl. 14:29

    Åh, va snällt av dig. Man får tacka får både komplimanger och hjälp med ljudet i söndags. Allt gott/

    SvaraRadera
  4. Härligt, Du är grym!!

    SvaraRadera