måndag 7 mars 2011

Det finns så många sköna människor

De skönaste människorna jag vet är mina barn. De bjuder på så mycket härliga kommentarer varje dag. Idag sa Mellan I bara helt apropå: Mamma, jag älskar dig! Jag älskar alla i hela världen! Tänk vad härligt att känna så inför sin omvärld. Att världen inte är så stor för en treåring är en annan sak. Jag är glad så länge hon har den upplevelsen och får vara det oskyldiga lilla barn hon är. Och visst känner vi många sköna människor. Förutom de tre i vår familj kommer här några till på bilder som jag tagit med mitt nya objektiv.


Lilla Noomi med stora blå.


Irma i sina fina glasögon



Syskonbus med Wilda och Noomi



Noomi fick vara modell



Noomi älskar sin mobil på skötbordet



Pastor Ulla



Gamla vänner i glatt samspråk


Härlige Gustav


Mamma och barnmys


Och så mina tre sessor igen till sist






5 kommentarer:

  1. Hej S!
    Tittade in på din blogg och hittade dessa fina bilder. Du är ju grym på å plåta! Härligt att se dina barn!
    Ha d så gott! Kram Emma

    SvaraRadera
  2. haha, skrev inte vem anonym var... tärnvind ska d ju va... kram igen

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga bilder, du är så bra på att fota, det skulle du göra oftare (men det kanske du gör).
    Ha det så gott och ta hand om dina små!
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder på härliga människor!
    /mia

    SvaraRadera
  5. Håller med...riktigt riktigt fina bilder :)

    SvaraRadera