söndag 17 april 2011

Familjefoto

Det har känts viktigt att få till en fotografering på Noomi och familjen innan hennes operation. Någonstans i bakhuvudet maler tanken "tänk om det värsta skulle hända" och då skulle jag ångra jättemycket att vi inte hade några riktigt fina foton på oss tillsammans. Innan min förra man gick bort så ville jag gärna ta bilder på familjen men det blev aldrig av och det tycker jag är tråkigt. Inte minst för Wilda och Irma.

Men utöver dessa drastiska och dystra tankar så vill vi gärna ha några nakenbabybilder utan ärr på bröstet. Det kanske är dumt eftersom Noomi kommer ha ärr resten av livet sedan och det egentligen kommer vara mer "hon" men det kommer ju finnas chans att ta bilder då i så fall.

Så, idag var vi hos fantastiskt duktige Niklas Olsson. Jag träffade honom när jag gick fotokursen för ett tag sedan. Han var en av mina tre lärare då. Han jobbar mest med fotografering av produkter men gör också lite annat som bröllop och porträtt. Ni hittar hans hemsida genom att klicka här. Kolla gärna på hans fina bilder i bloggen.

Några av bilderna han tog idag bjuder vi på här nedan. Jag är jättenöjd. Tack snälla Niklas. Det var roddigt med tre barn men resultatet blev ju Canon ;-)





8 kommentarer:

  1. Jättefina bilder Susanne!

    SvaraRadera
  2. Så fina ni är! Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  3. Barbro Anderberg18 april 2011 kl. 10:46

    Underbara bilder på din familj.
    Min pappa ville så gärna att vi skulle ta familjebilder men ingen annan var intresserad. När det äntligen blev av - på min lillsysters konfirmation - var det bara tre måndader innan pappa dog. Nu är jag glad att ha bilderna!

    SvaraRadera
  4. Så vackert!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Underbara bilder.Oj vad Wilda är lik Birgitta.Kram på er// Mamma

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder på en super gullig familj! Kram

    SvaraRadera
  7. Tjusigt!! Titta på var och en så ser man var och ens karaktär.
    Lennart o Ingvor

    SvaraRadera
  8. Wilda e ju lik Carolina Klüft. Har inte sett det förut. Men visst, lik Birgitta e hon nog också.

    SvaraRadera