fredag 8 april 2011

Fototräff

Vi är några tjejer från fotokursen jag gick som bestämde oss för att träffas och öva. Vi sågs första gången igår. Fem minuter efter bestämt klockslag började det regna... Vi försökte vara tappra ändå och fotografera en fotbollsmatch mellan två juniorlag (Häcken var det ena). Nu förstår jag mycket väl varför sportfotograferna man ser på TV har objektiv som är en halvmeter långa... Spelarna blev väldigt små i min kamera.... :-) Men här är ändå mina bästa bilder.



Ensam


Närkamp


Skraj


Efter att vi satt i oss den medhavda fikan på en bänk i skydd av taket vid träningsanläggningen bestämde vi oss för att öva lite panoreringsfoto innan vi gick hem. Det var klart mycket lättare på bilar än gungor som jag testat tidigare. Helt skarpt blev det dock inte. Här är den bästa dock. Tack Jenny och Jenny för några kul timmar.


Fartdåre

1 kommentar:

  1. roligt med fotokurs! då kommer man ut o tar bilder man aldrig annars skulle tagit. jag gillar din svartvita bild "ensam" jättemycket! :)

    SvaraRadera