onsdag 13 april 2011

Nostalgisk

Jag har fortsatt att gå igenom datorn efter bilder till barnens fotoböcker. Grejen är bara att jag "springer på" så mycket annat. Som videon från vårt bröllop till exempel. Jag skrattade så jag grät när jag tittade. Mest skrattade jag när vi sjöng vår duett. Inte för att det var direkt dåligt eller så utan mest för att jag minns känslan, hur mycket vi övade innan samt hur nervösa vi var(mest Mr R eftersom det var första gången han sjöng solo inför publik). Kanske kan jag glädja någon mer än mig själv med vår lilla sång. Hoppas det... och hoppas Mr R tycker det är ok att ni får höra... :-) Varsågoda :-D


7 kommentarer:

  1. Vad fint att få höra eran sång!
    Jag antar att vi inte kommer ses nu på ett tag. Jag ska be för att allt går bra med operationen och att ni ska kunna känna er lugna både innan och efteråt.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. MR R! DU ROCKAR FETT! Ni är sååå vackra (iofs kass bild... måste jag ju säga ;) ), önskar jag hade kunnat vara där live! /Chris

    SvaraRadera
  3. Ni är helt underbara, sitter med ett STORT leende & så glad för att ni delar med av er fina dag.
    Måste jag avslöja att ögonen var fyllda med tårar..
    Vilken solskens dag ni hade.. och 2 vackra tu.
    Aaaaah.. det är tur det finns nostalgi att falla tbx till och blicka sig bakåt mellanåt.
    Särskilt när det bjuds på sådana här härligheter.
    Tänker på er goingar.
    Puss på allas pannor =)
    /syster Åse

    SvaraRadera
  4. Helt underbart:) Kram Irene

    SvaraRadera
  5. Usch vad nervöst det var. Mest för att INGEN visste a<ztt vi skulle sjunga. Att du, min älskade, tog micken och sjöng fick väl en del att le. Det var ju ingen större chock. Men att jag tog micken till andra versen, det måste chockat många. Tänk om jag vågat kolla folket i ansiktena och sett deras reaktion. Nu vågade jag inte det utan kollade bara på dig, min älskade fru.
    Som idoljuryn hade sagt till mig, om de sett/hört denna video: Byt inte yrke...

    SvaraRadera
  6. Ja, nu när jag kommer ihåg detta kan jag bekräfta Roger. Det var helt chockerande för oss att han skulle ta micken, han som aldrig sjungit offentligt. Att vår son hade dessa kvalitéer också./Mamaopapa;=)))

    SvaraRadera