lördag 16 april 2011

Smått otroligt

Nu på morgonen fick jag syn på min besöksräknare längst ner på sidan. Den visar antalet unika besök här på bloggen. Det vill säga att om någon är inne fler än en gång per dag så räknas bara en gång. Alltså, jag har haft bloggen i lite drygt två månader och har haft drygt 3000 besök. För att vara totalt osvensk så måste jag säga "Det är superroligt!" Jag trodde mest att mamma, pappa, svärföräldrarna och några få närmast sörjande skulle läsa. Och det gör de ju men ni är uppenbarligen några till. Det skulle vara kul att veta vem du är genom att lämna en kommentar nedan (man får fortsätta vara hemlig om man vill :-) Hur du gör kan du läsa under smurfen i den högra kolumnen. Ha en skön lördag kära du. Det ser ut som att solen är på väg att bryta igenom.


3 kommentarer:

  1. En annan körkompis kikar säkert in här.Som jag
    t ex :-).Fortsätta att skriva och fotografera så fortsätter jag att läsa. Kram

    SvaraRadera
  2. Klart att vi är många som följer din blogg:)Kram
    Irene

    SvaraRadera
  3. Ulla-Britta Tidemo16 april 2011 kl. 15:29

    Läser din blogg ofta. Fina bilder och bra tankar. Roligt att följa familjens äventyr.

    SvaraRadera