lördag 30 april 2011

Glasögon

Jag behöver glasögon. Jag har haft ont i huvudet mycket och ofta och Mr R tjatade på mig att kolla synen så till sist gjorde jag det. Så nu behöver jag alltså ett par. Jag har tagit hem några par för att prova. Det är skitsvårt att veta vad man passar i & vad som ser snyggt ut. Kolla på bilderna nedan och svara sedan på undersökningen i högerspalten så kanske jag blir lite klokare. Eller inte... :-)

PS: Om ni väljer det sista alternativet "inga" så kommentera gärna här nedan vad du tror skulle passa mig bättre. Fast skriv helst inte linser då... ;-)



12 kommentarer:

  1. Tycker ett par som är smalare men samma stuk! /Louise

    SvaraRadera
  2. Klart du ska ha Tom Ford 5013.Du om någon passar i en djupare båge :-).

    SvaraRadera
  3. Tycker att alla var för stora, välj några smäckrare!

    SvaraRadera
  4. Ofta kan man se vilka glasögon man ska ha genom att se vilken bild man ler mest på, så var det för mig. :) Men, du är väldigt lik på alla dessa tre bilder. Jag har svårt att rösta, men lägger ändå min röst på de översta, om det är lite brunt i dem! /Christine

    SvaraRadera
  5. Jag håller med den yngre kusinen Louise!

    SvaraRadera
  6. du verkar inte bli så hjälpt av omröstningen. I skrivande stund är ställningen 4 röster vardera, och 12 röster på "några andra". :)

    SvaraRadera
  7. Kul att välja bågar! Jag håller med 1a kommentaren; gärna några liknande bågar men lite tunnare/mindre markerade tror jag skulle vara riktigt snyggt. Förresten, vad härligt att Noomi mår bra! /Anna M

    SvaraRadera
  8. 1an och 2an är för breda för ditt ansikte...

    SvaraRadera
  9. ja, tunnare bågar hade nog varit fint. Men jag tycker inte att 1an och 2an är för breda. snarare att 3an är för smala. det ska ju vara stora bågar nu för tiden har jag föstått :)
    Tunnare, men lika breda alltså...

    SvaraRadera
  10. Jag tycker du ska gå till Vasa Optik - stans i särklass bästa optiker - och se vad de plockar fram. De är superduktiga på att hitta rätt! /carolina

    SvaraRadera
  11. Letar du fortfarande...?
    Vilket tålamod!!
    Jag tycker bäst om sista alternativet, men håller med om att det kan vara bra att testa lite tunnare/ljusare bågar.
    Kram!
    /Gisela

    SvaraRadera
  12. Du är väl för go!

    SvaraRadera