tisdag 5 april 2011

Bortskämd

Idag har jag blivit bortskämd två gånger av av människor i min närhet. Två gånger har jag blivit lika glad. Vilken rikedom. Tänk att det finns människor som vill glädja mig bara för att jag är den jag är! Det började med min vän Åse som jag skrivit om tidigare. Nu har hon börjat skriva en sång om mig! Hon mailade texten och jag började gråta när jag läste den. Så fina ord. Det var svårt att förstå att det var mig hon tänkte på när hon skrev den. Ska bli mycket spännande att få höra när den är klar.

Ikväll åkte Mr R iväg för att handla förkylningsbrustabletter medan jag nattade tjejerna. Han ska till Hemsedal med jobbet och åka skidor i helgen och just då börjar han känna att han är förkyld. Typiskt, han har ju varit frisk rätt länge nu ändå. Och ni vet ju alla hur det är med karlar och förkylningar... ;-) Hur som helst, när han kom hem hade han med sig blommor till mig som han räckte fram med ett leende och orden Bara för att jag älskar dig och du är så go´. Tänk vilken tur jag har som har så fina människor omkring mig. Här bjuder jag er på ett hjärta tillbaka. Det är inte mycket men en symbol för att ni också finns i mitt.


3 kommentarer:

  1. Du är sååååååå värd det!!!!! Kram vackra människa

    SvaraRadera
  2. Underbart!!!
    /Marie

    SvaraRadera
  3. Även hjärtan kan säga mer än tusen ord.
    Håll hårt i det!
    Ingen är som du min vän, och du är helt fantastisk!
    "I feel honored to have a friend in you
    Who could imagien that our namnes would be sisters to"... =)
    Hjärtat fylld med kramar!
    /Åse

    SvaraRadera